يك قاضي گفت: فرهنگ‌سازي پيش‌شرط مبارزه با موادمخدر به منظور كاهش حجم ورودي پرونده‌هايي از اين دست است، كه اين مهم، از طريق صرف هزينه، برنامه‌ريزي جامع و بلندمدت و عزم تمامي مسئولان محقق مي‌شود.

"عباس برزگر" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزايش پرونده‌های ورودی مواد مخدر اظهار داشت: يكي از راه‌كارهاي مهم به منظور كاهش پرونده‌هايي كه مربوط به جرائم مواد مخدر است، تلاش نهادها و مسئولين ذي‌ربط در جهت كنترل مرزها و راه‌هاي ترانزيت مواد مخدر است.
 
وي در ارتباط با كنترل مرزها جهت جلوگيري از ورود مواد مخدر به كشور تصريح كرد: همكاري‌هاي منطقه‌اي و تدوين قوانين ميان كشورها مي‌تواند، اقدام امنيتي مناسبي در راستاي قرارگرفتن كشورمان در حاشيه امنيت باشد.
 
برزگر افزود: در برخورد با مجرمين مواد مخدر بايد راه‌كارهاي اجرايي انديشيده شود، به طوري كه دست مجري قانون در خصوص عفو و يا تخفيف به اين مجرمان باز گذاشته نشود.
 
وي تصريح كرد: چنانچه بخواهيم حجم ورودي پرونده‌هاي مواد مخدر را كاهش دهيم، نيازمند صرف هزينه براي فرهنگ‌سازي در اين زمينه هستيم، تا جوانان با مراجعه به ورزشگاه‌ها و مكان هاي ورزشي به سمت مواد مخدر روي نياورند.
 
اين قاضي در پايان گفت: پيش‌شرط مبارزه با موادمخدر به منظور كاهش حجم پرونده‌هاي ورودي اين قبيل جرايم فرهنگ‌سازي است، كه اين مهم نيازمند صرف هزينه، برنامه‌ريزي جامع و بلندمدت و عزم تمامي مسئولان است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار